Wednesday, January 26, 2011

A lot of story of my cute sis;)



Story 1:
Me: ira, bila nak benti ‘mimik’?(botol susu). Ira dah 6 tahun, dah sekolah kan..
My sis: ala, nanti dah besar ira benti la…
Me: skunk kan ira dah besar, dah sekolah, tak malu ke kalau kawan2 sekolah ira tau?
My sis: uda ida pun hisap botol gak..
Me: nanti dah besar, mulut tak lawa, bibir jadi cam mulut itik, sebab lame sangat hisap mimik…macam kawan akak…eee….malunye…nanti semua orang ketawakan ira, nak macam tu??
My sis: yeke??
Me: yela…ira suke macam tu?
My sis: emmm…..ada I kisah?????
Me:hah????blurrrrr…
Story 2:
Me: ira, nak makan nasi ngn ikan goreng ngn kicap je??
My sis: ha ah..
Me: kuah ke, sayur ke tak nak?
My sis: tak nak..
Me: sedap ke makan macam tu je??
My sis: sedap..(sambil makan)
            Ok, yang saya makan ni, harganya 60 yen, ok saya makan skunk, emmm…sedap…
            Ok, yang ni pulak air, harganye pun 60 yen gak…emm…leganye….
Me: hah????
p/s: die tiru rancangan jalan-jalan cari makan daaa…..;p
Story 3:
Me: ira, len kali lawan abang tau, abang dapat no 6 kat sekolah, ira no 9je..ira lawan ngan  abang tau sape lagi terror, biar abang kalah k..
My sis: ala, ira lagi terror, no 10 lg banyak, abang dapat 6, skit je..
Me: lorh………



 * Nur Syaira [cahaya yang cerdik] 
hope one day u will be the one who always being lovely for everyone-
 


0 comments: